Myynti-, varaus ja toimitusehdot
VARAUSEHDOT
Varauksen voi perua kuluitta 24h ennen varatun ajan alkua. Peruuttamattomista varauksista tai alle 24h ennen ajan alkua tehdyistä peruutuksista veloitamme varatun palvelun normaalin hinnan.
TOIMITUSEHDOT
AM BusinessFlow Oy, 2706018-5, (jäljempänä verkkokauppa)
myy palveluja yksityisille ja yrityksille Suomeen.
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Palvelujen ilmoitetut hinnat ilmoitetaan arvonlisäverollisina.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: amposeflow@gmail.com
Puhelin: +358 44 756 7135
Postiosoite: Gottlundinkatu 2, 06100 Porvoo
TILAAMINEN
Tilattavat palvelut valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin.
Tilaus lähetetään verkkokaupassa ja maksu suoritetaan tämän jälkeen verkkokaupassa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, palvelujen hinnat sekä yleiset ja tuote- ja palvelukohtaiset palveluehdot. Mikäli tilaus hetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.
Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja sopimussehtoihin, palvelujen sopimusehtoihin ja rekisteriselosteeseen.
MAKSUEHDOT
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa.
Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet.
Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]
GSM-maksu
Ainapay Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti. Lisätty: Palvelujen maksutapana on lasku. Ostettu palvelu laskutetaan tuotteesta riippuen myyntiehtojen mukaisesti. Poistettu: Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa. Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
- Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
- Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
- Enintään kaksi ostosta päivässä
- Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja aina.fi-sivustolla
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
- Collector
- Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
- Lue lisää: Collector.fi
- Jousto
- Lue lisää: Jousto.com
- OP Osta laskulla
- AfterPay
- Lue lisää: AfterPay.fi
- Mash
- Lue lisää: Mash.com
TOIMITUSTAVAT JA -KULUT
Yritys ei lähetä fyysisiä tuotteita / toimita palveluita tai sen osia. Mikäli tuote / palvelu tai sen osa vaatii fyysisen liikkumisen, on Asiakas vastuussa omalla kustannuksellaan hoitamaan sen.
PALAUTUKSET
Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus henkilöasiakkaille ei koske ladattavia aineistoja / virtuaalipalveluja, kuten verkkovalmennuksia ja koulutuksia, vaan kun asiakas on vastaanottanut tai aktivoinut palvelun katsotaan se silloin käytetyksi.
Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.
Kaikissa mahdollisissa palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä meihin sähköpostilla.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Yritysasiakkailla ei ole kuluttajansuojalain mukaista peruutus- tai palautusoikeutta.